marți, 7 decembrie 2010

YouTube face inca un pas spre HTML5

Dupa ce anul acesta YouTube a lansat un player video in HTML5, se lanseaza si embeduri prin intermediul iframeurilor. Astfel YouTube ofera utilizatorilor sansa de a renunta complet la flash pentru vizionarea video clipurilor. Partea care nu e tocmai buna e ca nu toate browserele suporta HTML5 asa ca acesta este un inconvenient, deci va recomandam sa va instalati unul dintre browserele de mai jos.


Browserele care suporta HTML5:

Firefox 4Google ChromeOpera 10.6 si versiuni ulterioareApple SafariMicrosoft Internet Explorer 9Microsoft Internet Explorer 6, 7 sau 8 cu Google Chrome Frame instalat

Puteti face o comparatie intre cele doua modele de player prin care se reda video clipul.
1. Introdus prin codul de incorporare iframe


2. Introdus printr-un obiect de tip flash

Pasionat de gadgeturi si de stat pe internet. Mi-am dorit sa am un blog, mi-am facut unul despre animale si acum ma pasioneaza viata acestora. Urasc sa pierd timpul inutil si cam atat despre mine.

View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu